he spoke just like a dane

just nu vill jag ha min skinjacka som ska komma i mitten av september. jag vill fylla arton& hänga på krogen. jag vill att det ska komma snö så fort som möjligt, så att det försvinner snabbare. jag vill ha massvis med nya höstkläder och jag vill boka en resa till värme. jag vill också flytta till NYC& gå på rökiga rockklubbar och umgås med människor som min mormor varnat mig för länge: människor med tatueringar. människor med bra musiksmak och jag vill ha egna tattoos också. 6 stycken är jag uppe på nu.

jag vill att min moped ska säljas. och jag vill övningsköra.
jag vill att ami ska tatuera mig. jag vill att ami ska sticka mig med nålar över hela kroppen.

bara för er som ville veta liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0