i'm saving this summer

mamma gav som förslag att vi skulle gå på lars winnerbäck. jag tackar inte nej.
22 november. tror jag. det blir dötrevligt.

jag lyssnar på neverstore (summer, om ni vill veta). och jag knarkar fortfarande piller. min tå gör så ont att jag tror det skulle egentligen vara vettigare att kapa av den istället för att.. ha den kvar. ungefär så känns det nu.

jag äter morötter också. det är gott. men jag gör som snorum. och nästan alla andra. jag skalar bort det äckliga och äter bara det i mitten. varför äta det äckliga? det har jag aldrig förstått.

imorn taggas det middag hos josefin, med brudar jag inte umgåtts med på evigheter. det kommer bli underbart.



Kommentarer
Postat av: frida

Ibland har ju Snorum smarta idéer. Främst då vad gäller morötter :)

2009-09-17 @ 18:05:37
URL: http://fridano.blogg.se/
Postat av: josefin

haha :)

taggar sönder!

2009-09-17 @ 21:36:20
URL: http://josefinannalundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0