the office

för alla er som ville veta, så bestod min fredagskväll mest av idoltittande, en del innebandy med hemst usla domare, övningskörning och skrattfnatt. det är så här, att jag kan verkligen inte köra bil. tack och lov har jag ett helt år på mig. men det går ändå framåt. sakta men säkert, kan jag lova.

och jag ska faktiskt redan alldeles om någon timma ringa min far som ska följa mig än en gång. och sladda runt på indexator. om ni vill skratta lite så kan ni ju alltid komma dit.

hur som, så sitter jag här och tar mig en funderare. jag undrar nämligen om jag kanske ska ta och beställa hem the office-boxen. det hade varit väldigt underhållande. nästan i klass med övningskörningsfanny.

och ikväll blir det partay @ peters. det blir sweet hörni. hell to the yeah. och här nedan ser ni jesper& malkom förra gången, hos peter. dagens ungdom. verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0